T1000: Technische ondersteuning

T1000-voor-web--PS---TRANSP-testopmaat.png

Veelgestelde vragen

Volg onderstaande stappen:

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Intensief reinigen]
Bevestig met [V]
Klik 2x [Terug]

Indien dit niet het gewenste resultaat heeft gegeven kunt u de cartridges handmatig reinigen

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Cartridge vervangen]

Haal de cartridge uit het systeem en reinig de onderzijde van de cartridge met een lauw-warm vochtige doek.

Herplaats daarna de cartridge in het frankeersysteem.

Indien het probleem blijft bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Krijgt u een foutmelding nadat u een verbinding tot stand heeft gebracht? Volg dan onderstaande stappen:

Noteer de foutcode, inclusief info1 en info2 code

Kies [Verder]

Schakel de frankeermachine uit door 4 seconde op de blauw/zilveren toets te drukken

Controleer de netwerkkabel aan zowel frankeermachine- als muur/modem zijde

Herstart de frankeermachine, annuleer eventuele meldingen

Kies [Menu]

Kies [Verbinden of Tegoed laden]

Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)

Kies [Porto laden] en bevestig de controlevraag

Krijgt u opnieuw een foutmelding? Noteer deze dan inclusief info1 en info2 codes. Raadpleeg uw netwerkbeheerder over eventuele wijzigingen. Indien de problemen blijven bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Waarom deze melding?

Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.


Oplossing

Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bijlaadt. Indien u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden.

Kies [ > ]
Kies [Menu]
Kies [Verbinden of laden]
Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)
Bevestig 2x met [ V ]


Advies

Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.


Meer informatie over dit onderwerp

Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter.

Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.

Het bedrag dat u wenst te laden is te hoog (het overschrijdt de resterende weeklimiet).

Indien de limiet is bereikt, is het mogelijk bij PostNL klantenservice een spoedoplading (emergency upload) aan te vragen.

Een uur nadat u het formulier heeft ingevuld kunt u het aangevraagde bedrag laden op uw machine.

Meer informatie over Emergency Upload (kosten & werkwijze)

Direct naar het aanvraagformulier van PostNL.

Voor een definitieve aanpassing van het maximum laadbedrag belt u met PostNL (088) 868 68 68. (verwerkingstijd 1-2 weken)

Betekenis

Deze melding is slechts een waarschuwing.

Het geeft aan dat uw frankeertegoed onder een bepaald niveau is gekomen.

Oplossing

U kunt het voorgestelde bedrag opwaarderen met de knop [ V ].

U kunt een ander bedrag opwaarderen door het potlood icoon te kiezen.

U kunt de melding negeren met de knop [ x ] en verder werken.

Aanvullende informatie

Standaard staat deze waarschuwingsgrens ingesteld op € 25,00. Voor het instellen van een ander waarschuwingsbedrag kunt u de handleiding raadplegen.

De “Administrator” (beheerder) van uw PostBase heeft ingesteld dat u geen bevoegdheid heeft om deze functie uit te voeren.

Neem contact op met de frankeermachine-beheerder in uw organisatie.

Aanvullende informatie

Van gebruiker wisselen / gebruiker afmelden

Wanneer u gebruikersprofielen heeft ingesteld, en post is verwerkt voor de aangemelde gebruiker, kunt u kort op de aan/uit button klikken. Vervolgens kunt u via het touchscreen van de PostBase een andere gebruiker selecteren.

Volg onderstaande stappen:

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Intensief reinigen]
Bevestig met [V]
Klik 2x [Terug]

Indien dit niet het gewenste resultaat heeft gegeven kunt u de cartridges handmatig reinigen

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Cartridge vervangen]

Haal de cartridge uit het systeem en reinig de onderzijde van de cartridge met een lauw-warm vochtige doek.

Herplaats daarna de cartridge in het frankeersysteem.

Indien het probleem blijft bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Krijgt u een foutmelding nadat u een verbinding tot stand heeft gebracht? Volg dan onderstaande stappen:

Noteer de foutcode, inclusief info1 en info2 code

Kies [Verder]

Schakel de frankeermachine uit door 4 seconde op de blauw/zilveren toets te drukken

Controleer de netwerkkabel aan zowel frankeermachine- als muur/modem zijde

Herstart de frankeermachine, annuleer eventuele meldingen

Kies [Menu]

Kies [Verbinden of Tegoed laden]

Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)

Kies [Porto laden] en bevestig de controlevraag

Krijgt u opnieuw een foutmelding? Noteer deze dan inclusief info1 en info2 codes. Raadpleeg uw netwerkbeheerder over eventuele wijzigingen. Indien de problemen blijven bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Waarom deze melding?

Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.


Oplossing

Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bijlaadt. Indien u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden.

Kies [ > ]
Kies [Menu]
Kies [Verbinden of laden]
Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)
Bevestig 2x met [ V ]


Advies

Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.


Meer informatie over dit onderwerp

Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter.

Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.

Het bedrag dat u wenst te laden is te hoog (het overschrijdt de resterende weeklimiet).

Indien de limiet is bereikt, is het mogelijk bij PostNL klantenservice een spoedoplading (emergency upload) aan te vragen.

Een uur nadat u het formulier heeft ingevuld kunt u het aangevraagde bedrag laden op uw machine.

Meer informatie over Emergency Upload (kosten & werkwijze)

Direct naar het aanvraagformulier van PostNL.

Voor een definitieve aanpassing van het maximum laadbedrag belt u met PostNL (088) 868 68 68. (verwerkingstijd 1-2 weken)

Betekenis

Deze melding is slechts een waarschuwing.

Het geeft aan dat uw frankeertegoed onder een bepaald niveau is gekomen.

Oplossing

U kunt het voorgestelde bedrag opwaarderen met de knop [ V ].

U kunt een ander bedrag opwaarderen door het potlood icoon te kiezen.

U kunt de melding negeren met de knop [ x ] en verder werken.

Aanvullende informatie

Standaard staat deze waarschuwingsgrens ingesteld op € 25,00. Voor het instellen van een ander waarschuwingsbedrag kunt u de handleiding raadplegen.

De “Administrator” (beheerder) van uw PostBase heeft ingesteld dat u geen bevoegdheid heeft om deze functie uit te voeren.

Neem contact op met de frankeermachine-beheerder in uw organisatie.

Aanvullende informatie

Van gebruiker wisselen / gebruiker afmelden

Wanneer u gebruikersprofielen heeft ingesteld, en post is verwerkt voor de aangemelde gebruiker, kunt u kort op de aan/uit button klikken. Vervolgens kunt u via het touchscreen van de PostBase een andere gebruiker selecteren.

Volg onderstaande stappen:

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Intensief reinigen]
Bevestig met [V]
Klik 2x [Terug]

Indien dit niet het gewenste resultaat heeft gegeven kunt u de cartridges handmatig reinigen

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Cartridge vervangen]

Haal de cartridge uit het systeem en reinig de onderzijde van de cartridge met een lauw-warm vochtige doek.

Herplaats daarna de cartridge in het frankeersysteem.

Indien het probleem blijft bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Krijgt u een foutmelding nadat u een verbinding tot stand heeft gebracht? Volg dan onderstaande stappen:

Noteer de foutcode, inclusief info1 en info2 code

Kies [Verder]

Schakel de frankeermachine uit door 4 seconde op de blauw/zilveren toets te drukken

Controleer de netwerkkabel aan zowel frankeermachine- als muur/modem zijde

Herstart de frankeermachine, annuleer eventuele meldingen

Kies [Menu]

Kies [Verbinden of Tegoed laden]

Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)

Kies [Porto laden] en bevestig de controlevraag

Krijgt u opnieuw een foutmelding? Noteer deze dan inclusief info1 en info2 codes. Raadpleeg uw netwerkbeheerder over eventuele wijzigingen. Indien de problemen blijven bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Waarom deze melding?

Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.


Oplossing

Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bijlaadt. Indien u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden.

Kies [ > ]
Kies [Menu]
Kies [Verbinden of laden]
Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)
Bevestig 2x met [ V ]


Advies

Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.


Meer informatie over dit onderwerp

Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter.

Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.

Het bedrag dat u wenst te laden is te hoog (het overschrijdt de resterende weeklimiet).

Indien de limiet is bereikt, is het mogelijk bij PostNL klantenservice een spoedoplading (emergency upload) aan te vragen.

Een uur nadat u het formulier heeft ingevuld kunt u het aangevraagde bedrag laden op uw machine.

Meer informatie over Emergency Upload (kosten & werkwijze)

Direct naar het aanvraagformulier van PostNL.

Voor een definitieve aanpassing van het maximum laadbedrag belt u met PostNL (088) 868 68 68. (verwerkingstijd 1-2 weken)

Betekenis

Deze melding is slechts een waarschuwing.

Het geeft aan dat uw frankeertegoed onder een bepaald niveau is gekomen.

Oplossing

U kunt het voorgestelde bedrag opwaarderen met de knop [ V ].

U kunt een ander bedrag opwaarderen door het potlood icoon te kiezen.

U kunt de melding negeren met de knop [ x ] en verder werken.

Aanvullende informatie

Standaard staat deze waarschuwingsgrens ingesteld op € 25,00. Voor het instellen van een ander waarschuwingsbedrag kunt u de handleiding raadplegen.

De “Administrator” (beheerder) van uw PostBase heeft ingesteld dat u geen bevoegdheid heeft om deze functie uit te voeren.

Neem contact op met de frankeermachine-beheerder in uw organisatie.

Aanvullende informatie

Van gebruiker wisselen / gebruiker afmelden

Wanneer u gebruikersprofielen heeft ingesteld, en post is verwerkt voor de aangemelde gebruiker, kunt u kort op de aan/uit button klikken. Vervolgens kunt u via het touchscreen van de PostBase een andere gebruiker selecteren.

Volg onderstaande stappen:

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Intensief reinigen]
Bevestig met [V]
Klik 2x [Terug]

Indien dit niet het gewenste resultaat heeft gegeven kunt u de cartridges handmatig reinigen

Kies [Menu]
Kies [Afdruksysteem]
Kies [Cartridge vervangen]

Haal de cartridge uit het systeem en reinig de onderzijde van de cartridge met een lauw-warm vochtige doek.

Herplaats daarna de cartridge in het frankeersysteem.

Indien het probleem blijft bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Krijgt u een foutmelding nadat u een verbinding tot stand heeft gebracht? Volg dan onderstaande stappen:

Noteer de foutcode, inclusief info1 en info2 code

Kies [Verder]

Schakel de frankeermachine uit door 4 seconde op de blauw/zilveren toets te drukken

Controleer de netwerkkabel aan zowel frankeermachine- als muur/modem zijde

Herstart de frankeermachine, annuleer eventuele meldingen

Kies [Menu]

Kies [Verbinden of Tegoed laden]

Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)

Kies [Porto laden] en bevestig de controlevraag

Krijgt u opnieuw een foutmelding? Noteer deze dan inclusief info1 en info2 codes. Raadpleeg uw netwerkbeheerder over eventuele wijzigingen. Indien de problemen blijven bestaan neemt u contact op met de serviceafdeling.

Waarom deze melding?

Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.


Oplossing

Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bijlaadt. Indien u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden.

Kies [ > ]
Kies [Menu]
Kies [Verbinden of laden]
Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)
Bevestig 2x met [ V ]


Advies

Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.


Meer informatie over dit onderwerp

Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter.

Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.

Het bedrag dat u wenst te laden is te hoog (het overschrijdt de resterende weeklimiet).

Indien de limiet is bereikt, is het mogelijk bij PostNL klantenservice een spoedoplading (emergency upload) aan te vragen.

Een uur nadat u het formulier heeft ingevuld kunt u het aangevraagde bedrag laden op uw machine.

Meer informatie over Emergency Upload (kosten & werkwijze)

Direct naar het aanvraagformulier van PostNL.

Voor een definitieve aanpassing van het maximum laadbedrag belt u met PostNL (088) 868 68 68. (verwerkingstijd 1-2 weken)

Betekenis

Deze melding is slechts een waarschuwing.

Het geeft aan dat uw frankeertegoed onder een bepaald niveau is gekomen.

Oplossing

U kunt het voorgestelde bedrag opwaarderen met de knop [ V ].

U kunt een ander bedrag opwaarderen door het potlood icoon te kiezen.

U kunt de melding negeren met de knop [ x ] en verder werken.

Aanvullende informatie

Standaard staat deze waarschuwingsgrens ingesteld op € 25,00. Voor het instellen van een ander waarschuwingsbedrag kunt u de handleiding raadplegen.

De “Administrator” (beheerder) van uw PostBase heeft ingesteld dat u geen bevoegdheid heeft om deze functie uit te voeren.

Neem contact op met de frankeermachine-beheerder in uw organisatie.

Aanvullende informatie

Van gebruiker wisselen / gebruiker afmelden

Wanneer u gebruikersprofielen heeft ingesteld, en post is verwerkt voor de aangemelde gebruiker, kunt u kort op de aan/uit button klikken. Vervolgens kunt u via het touchscreen van de PostBase een andere gebruiker selecteren.

Inkt en etiketten

Bestel via onze webshop inkt en etiketten voor uw Postbase Mini.

Inktcartridge blauw (10 ml)
Frankeeretiketten (kort)
Frankeeretiketten (lang)

Voor 14.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden.

Frankeerstempels

Bestel eenvoudig uw frankeerstempels

Met een reclamestempel geeft u extra communicatiekracht aan uw post. Kies uit onze voorgeselecteerde stempels of upload uw eigen ontwerp en druk voortaan uw bedrijfslogo, slogan of internetadres direct mee op de envelop.

Bestel uw frankeerstempels met de stempeldesigner.

Human Resources Icon


Komt u er niet uit? 

(088) 789 71 23