Waarom deze melding?
Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.
Oplossing
Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bijlaadt. Indien u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden.
Kies [ > ]
Kies [Menu]
Kies [Verbinden of laden]
Voer het gewenste laadbedrag in (0 euro is toegestaan)
Bevestig 2x met [ V ]
Advies
Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.
Meer informatie over dit onderwerp
Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter.
Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.