Mymail Service


Heeft u vragen over de werking van de Mymail? Op deze pagina vindt u een overzicht van de meeste gestelde vragen en antwoorden.

Komt u er niet uit? FP-Ruys heeft een uitgebreid netwerk van helpdeskmedewerkers en technici om u te helpen en ondersteunen bij het gebruik van uw Mymail.

Onze medewerkers helpen u graag per telefoon, online of op uw locatie.

Frankeren met een Mymail frankeermachine van FP-Ruys
Service en veelgestelde vragen voor Mymail Frankeermachine

Meest gestelde vragen

Storingen en Schermmeldingen

Tijdslimiet verstreken bel TDC NL

Waarom deze melding?
Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.

Oplossing
Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bij laadt. Indien u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden.

• Annuleer melding met de C-Toets
• Selecteer MENU en bevestig met E-Toets
• Selecteer LADEN en bevestig met E-Toets
• Kies een laadbedrag (0 is toegestaan), bevestig met E-Toets
• Bevestig controlevraag nogmaals met E-Toets Advies

Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.

Meer informatie over dit onderwerp
Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter. Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.

Frankeren geblokkeerd, bel TDC NL

Waarom deze melding?
Uit veiligheidsoverwegingen heeft PostNL bepaald dat alle NetSet frankeermachines, in vooraf bepaalde weken, verplicht contact moeten maken met het TelesetDataCenter.

Oplossing
Dit contact maakt u op dezelfde wijze waarop u het saldo bijlaadt. Als u geen saldo nodig heeft, kunt u een nul-bedrag laden. • Annuleer melding met de C-Toets
• Selecteer MENU en bevestig met E-Toets
• Selecteer LADEN en bevestig met E-Toets
• Kies een laadbedrag (0 is toegestaan), bevestig met E-Toets
• Bevestig controlevraag nogmaals met E-Toets

Advies
Wanneer u bij deze melding direct uw frankeertegoed oplaadt met een bedrag waarmee u 4 weken vooruit kunt, hoeft u slechts eens per maand deze handeling uit te voeren.

Meer informatie over dit onderwerp
Als niet binnen 5 dagen aan de inbelverplichting is voldaan blokkeert de frankeerfunctie van uw machine. U kunt weer frankeren nadat uw machine contact heeft gemaakt met het TelesetDataCenter. Klik hier voor uitgebreide informatie, laadinstructie en een overzicht van de komende verplichte inbeldata.

TDC fout: Geen verbinding / Geen antwoord / Geen kiestoon

Oplossing
• Controleer of de telefoonkabel in de ANALOGE lijn is geplaatst.
• Controleer eventueel de modemparameters in uw frankeermachine – Annuleer eventuele melding met de C-Toets
– Selecteer MENU en bevestig met E-Toets
– Selecteer CONFIGURATIE en bevestig met E-Toets
– Selecteer KENGETAL en bevestig met E-Toets
— Toets 0 als een extra 0 voor een buitenlijn nodig is
— Plaats een komma (3x punt/pijl toets links naast de 0)
of
— plaats alleen de komma wanneer er geen extra 0 voor de buitenlijn nodig is
— bevestig met E-Toets

• Controleer of er geen 0900 blokkade op deze aansluiting van kracht is.
• Probeer nu opnieuw te laden.

TDC fout: Geen krediet

Het bedrag dat u wenst te laden is te hoog (het overschrijdt de resterende weeklimiet). Als het limiet is bereikt, is het mogelijk bij PostNL een spoedoplading (emergency upload) aan te vragen. Een uur nadat u het formulier heeft ingevuld kunt u het aangevraagde bedrag laden op uw machine (alleen op werkdagen – aanvragen voor 16.00 uur). 

Meer informatie over Emergency Upload (kosten & werkwijze)
Direct naar het aanvraagformulier van PostNL.

Voor een definitieve aanpassing van het maximum laadbedrag belt u met PostNL klantenservice: 088 – 868 68 68. (verwerkingstijd 1-2 weken)

Restbedrag is te laag,verder gaan?

Betekenis
Deze melding is slechts een waarschuwing. Het geeft aan dat uw frankeertegoed onder een bepaald niveau is gekomen.

Oplossing
U kunt de melding annuleren met de C-toets en verder werken.
Of
U kunt frankeertegoed bijladen.

Aanvullende informatie
U kunt de hoogte van de waarschuwingsdrempel zelf aanpassen:
– Selecteer “Menu”, bevestig met de E-toets
– Selecteer “Configuratie”, bevestig met de E-toets
– Selecteer “Gebruiksinstellingen”, bevestig met de E-toets
– Selecteer “Minimum restbedrag”, bevestig met de E-toets
– Voer de gewenste waarde in en bevestig met de E-toets

Onvoldoende saldo

Betekenis
Het resterende frankeertegoed op uw frankeermachine is niet toereikend.

Oplossing
Laad nieuw frankeertegoed om verder te kunnen gaan met frankeren.
– Selecteer “Menu”, bevestig met de E-toets
– Selecteer “Laden”, bevestig met de E-toets
– Voer het gewenste laadbedrag in en bevestig 2x met de E-toets

Hoeveel frankeertegoed staat er nog op mijn machine?

Op de volgende wijze kunt u controleren hoeveel frankeertegoed u nog op uw frankeermachine heeft staan:

  • Selecteer MENU en bevestig met E-toets
  • Selecteer REGISTER en bevestig met E-toets

Bij restbedrag staat uw huidige saldo.

  • Met de c-toets keert u terug naar het frankeerscherm

Tarief ERR

Betekenis
De productkeuze is niet juist of het gewicht kon niet worden bepaald.

Oplossing

  • Selecteer MENU gevolgd door E toets.
  • Selecteer WEEGSCHAAL gevolgd door E toets.
  • Selecteer NULSTELLING gevolgd door E toets.

De machine zal nu de weegschaal tareren. Als deze klaar is staat rechtsboven 0 g.

  • Druk op de C toets tot TARIEF, GEHEUGEN en MENU zichtbaar is.
  • Maak opnieuw uw productkeuze onder TARIEF
  • Weeg uw poststuk opnieuw.

Weegschaal berekent geen gewicht
De productkeuze is niet juist of het gewicht kon niet worden bepaald.
Oplossing

  • Selecteer MENU gevolgd door E toets.
  • Selecteer WEEGSCHAAL gevolgd door E toets.
  • Selecteer NULSTELLING gevolgd door E toets.

De machine zal nu de weegschaal tareren. Als deze klaar is staat rechts bovenin 0 g.

  • Druk op de C toets tot TARIEF, GEHEUGEN en MENU zichtbaar is.
  • Maak opnieuw uw productkeuze onder TARIEF
  • Weeg uw poststuk opnieuw.

Adfruk slecht of niet zichtbaar

Mogelijke oplossing

  • Selecteer MENU gevolgd door E toets.
  • selecteer SERVICE gevolgd door de E toets.
  • selecteer INKTCARTRIDGE REINIGEN gevolgd door E toets.

De machine heeft even wat tijd nodig om de cartridge te reinigen. Wanneer deze klaar is, keert de machine terug in het MENU / inktcartridge reinigen.

  • Selecteer TEST AFDRUK bevestig met E toets.
  • Maak een test afdruk.

Probleem nog niet verholpen?
Verwijder de cartridge uit de machine en maak de onderkant van de cartridge schoon met een lauw-warm vochtige doek. Herplaats de cartridge en maak een aantal testafdrukken. (Menu, Service, Testafdruk)


Vragen over tarieven of tariefswijzigingen

Ik heb een vraag over de tarieven in mijn frankeermachine

Tarievenweergave in uw frankeermachine
Met een frankeermachine krijgt u korting op de posttarieven. U stempelt direct het kortingstarief op de envelop. Na het maken van de productkeuze en het wegen van het poststuk verschijnt het juiste tarief in uw machine.

Meer informatie over postproducten en tarieven kunt u, afhankelijk van het type van uw frankeermachine, vinden op de website van PostNL of Sandd

Decemberzegels en uw frankeermachine
Het is niet toegestaan het tarief van de Decemberzegel te stempelen met uw frankeermachine. 

Waarde aanduidingen 1 en 2
Deze aanduidingen komt u alleen tegen op postzegels. Uw frankeermachine stempelt zichtbare bedragen.

Wat gebeurt er met mijn frankeertegoed bij het laden van de nieuwe tarieven?

Het laden van de nieuwe tarieven heeft geen invloed op het frankeertegoed in uw frankeermachine.


Tarievencard in uw machine laden
Op de volgende wijze kunt u een tarievencard laden in uw machine:

  • Selecteer MENU en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer CONFIGURATIE en bevestig met de E-Toets.
  • Selecteer LADEN VAN KAART en bevestig met de E-Toets.
  • BELANGRIJK! Selecteer PORTOTABEL en bevestig met de E-Toets.
  • Bevestig controlevraag nogmaals met E-Toets

De tarievenstructuur zal nu geladen worden in uw machine.

Melding: Tarievencard wordt niet gelezen of ongeldige portotabel
Herhaal de handeling van de tarievenkaart nogmaals, let hierbij op de volgende zaken;  

  • Maak de chip aan de achterzijde van de kaart even schoon / vetvrij.
  • Plaats de tarievencard opnieuw met de tekst aan de voorzijde en de chip aan de achterzijde.
  • De card kan niet geheel in de machine, maar de chip dient wel geheel in de machine te zijn geplaatst.

Blijft het probleem zich voordoen? Vraag dan een nieuwe tarievencard aan. Vermeld uw referentie die vermeld staat op de pakbon of indien u die niet heeft uw naam- en adresgegevens.

Verkort Kiezen van tarieven instellen

Door gebruik te maken van verkort kiezen kunt u heel snel een tarief instellen, zo zit onder het cijfer 0 bijvoorbeeld het product “brieven binnenland”. Door het laden van de nieuwe tarieven in uw machine kunnen enkele door u ingestelde snelkeuzetoetsen niet meer juist functioneren.

Wij adviseren u deze toetsen te controleren en indien nodig opnieuw in te stellen. Sneltoetsen (opnieuw) instellen. [Download]

Tarief blijft op 0,00 staan na laden nieuwe tarieven

Als uw machine 0,00 aan blijft geven na de laatste tariefswijziging volg dan onderstaande stappen.

  • Druk op de 0 (nul)
  • Plaats een lege envelop op de weegschaal.
  • Selecteer “Afmelden” (staat in de lijst tarief, geheugen, menu, afmelden)
  • Druk op een de groene “E-toets”
  • Druk nogmaals op de “E-toets” om opnieuw op te starten.

Als het probleem nog niet naar wens is opgelost volgt u onderstaande stappen;

  • Selecteer “Tarief” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Binnenland” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Brief” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Service Geen” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Geen Service” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Plaats een lege envelop op de weegschaal
  • Selecteer “Menu” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Configuratie” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Geheugens” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Geheugen 0” en bevestig met de groene “E-toets”
  • Selecteer “Bewaren” en bevestig met de groene “E-toets”

Frankeerbedrag handmatig instellen

Op de volgende wijze kunt u handmatig een bedrag als frankeerwaarde instellen:

  • Selecteer TARIEF en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer bestemming OVERIG en bevestig met de E-Toets.
  • Voer het gewenste BEDRAG in en bevestig met de E-Toets.
  • Bevestig controlevraag nogmaals met E-Toets

Het poststuk kan nu worden gefrankeerd.


Overige machine gerelateerde vragen

Maximum laadbedrag verhogen

Op de volgende wijze kunt u het maximum laadbedrag voor uw frankeermachine laten verhogen:

  • Neem contact op met PostNL klantenservice (088 – 868 68 68)

PostNL kan dit telefonisch voor u regelen. De verwerkingstijd is 1-2 weken.

Nieuwe Stempelcard laden in uw machine
Op de volgende wijze kunt u een stempelcard laden in uw machine:

  • Selecteer MENU en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer CONFIGURATIE en bevestig met de E-Toets.
  • Selecteer LADEN VAN KAART en bevestig met de E-Toets.
  • BELANGRIJK! Selecteer Plaatsnaam OF Reclame (afhankelijk van de ontvangen card) en bevestig met de E-Toets.
  • Bevestig controlevraag nogmaals met E-Toets

Het stempel wordt nu geladen in uw machine.

Ik heb een misafdruk gemaakt, kan ik de waarde terug krijgen?
Wanneer u een verkeerde waarde heeft afgedrukt of de afdruk niet goed zichtbaar is kunt u deze afdruk indienen bij PostNL. De foutieve waarde zal daarna op de factuur van PostNL met u verrekend worden. Volg onderstaande stappen:

  • Download hier het formulier misdrukken
  • Lees de voorwaarden die vermeld staan op het formulier.
  • Maak een afdruk in de nulstand op dit formulier (zie hiervoor de vraag “0,00 afdruk maken” hieronder)
  • Verstuur het formulier naar PostNL Business Service (zie adres op formulier)

0,00 afdruk maken
Een nul-afdruk maken met uw frankeermachine is gelijk aan de test afdruk. (Het gaat hier om de controle van het FR nummer)
Volg onderstaande stappen:

  • Selecteer MENU en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer SERVICE en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer TESTAFDRUK en bevestig met de E-toets.

U kunt nu uw nul-afdruk maken.

  • Druk 2x op de C-toets om terug te keren naar uw frankeerscherm.

Hoe verreken ik mijn frankeertegoed bij beëindiging contract?

Voordat uw machine buitengebruik wordt gesteld, print u het resterende frankeersaldo uit op stroken of enveloppen.

Deze afdrukken kunt u samen met het PostNL formulier niet gebruikte waarde afdrukken frankeermachine bij PostNL indienen. Alleen originele waardeafdrukken (geen kopieën!) worden door PostNL met u verrekend op uw factuur.

Volg onderstaande stappen:

PostNL Formulier downloaden

  • Download het formulier misafdrukken en print deze uit.[Download]
  • Lees de voorwaarden die vermeld staan op het formulier.

Nul afdruk maken

  • Selecteer MENU en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer SERVICE en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer TESTAFDRUK en bevestig met de E-toets.

Deze test afdruk is uw afdruk in de Nulstand, u dient deze afdruk mee te sturen met het formulier.

Frankeertegoed controleren

  • Selecteer MENU en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer REGISTER en bevestig met de E-toets.

Bij Restbedrag vindt u het saldo, schrijf dit tijdelijk ergens op.

Machine leeg frankeren

  • Selecteer TARIEF en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer OVERIG en bevestig met de E-toets.
  • Voer WAARDE in (maximaal € 100,00 per strook) en bevestig met de E-toets.
  • Bevestig de controlevraag met de E-toets.

U kunt nu uw afdruk(en) maken.

Indienen

  • Stuur de originele waardeafdruk(ken), testafdruk en het formulier niet gebruikte waarde afdrukken frankeermachine naar PostNL.


Administratieve vragen

Doorgeven van wijzigingen

Wijziging (factuur)adres

U kunt uw wijziging(en) eenvoudig aan ons doorgeven via de pagina Wijziging doorgeven.

Gaat u verhuizen? Vergeet niet uw verhuizing ook aan PostNL door te geven.

De adresstempel van in uw frankeerstempel moet gelijk zijn aan uw organisatie-adres (het adres waar de frankeermachine staat). Bij een verhuizing kunt u eenvoudig via de pagina Wijziging doorgeven een nieuw adresstempel bestellen.

Wilt u niet alleen een nieuw adresstempel, maar ook een nieuw reclamestempel (met uw logo, reclameboodschap, websiteadres enz.)? Dit kunt u doen via de pagina’s voor het bestellen van frankeerstempels:

Naamswijziging doorgeven

Geef uw naamswijziging eenvoudig door via de pagina Wijzigingen doorgeven.

Nieuw bankrekeningnummer doorgeven

Geef uw nieuwe bankrekeningnummer eenvoudig door via de pagina Wijzigingen doorgeven.

Nieuw Kamer van Koophandelnummer doorgeven

Geef uw nieuwe Kamer van Koophandelnummer eenvoudig door via de pagina Wijzigingen doorgeven.

Als u een frankeermachine heeft hebben kunt u de wijziging van uw Kamer van Koophandel doorgeven via het formulier Overdrachtsovereenkomst frankeermachine (pdf). 

Doorstart na faillissement bij gebruik van frankeermachine

  1. Is uw frankeermachine geblokkeerd voor het laden van frankeertegoed en/of frankeren?
  2. Is dit mogelijk te wijten aan een faillissement?
  3. Is er sprake van een doorstart?

Als u alle vragen met Ja beantwoord zijn kunt u de doorstart aan FP-Ruys doorgeven via de Overdrachtsovereenkomst frankeermachine (pdf).

Hiervoor gelden een aantal voorwaarden:

  • De curator dient te tekenen voor de failliete partij.
  • PostNL moet akkoord gaan met de overdracht.
  • De financieel administratie van FP-Ruys moet akkoord gaan i.v.m. mogelijke openstaande vorderingen.

De overdrachtsprocedure inclusief het aanvragen van de akkoorden bij PostNL en de financiële administratie wordt verzorgd door de afdeling Customer Support van FP Ruys. Ga naar het Overdrachtsformulier (pdf)

Vragen over facturen

Voor welke vestiging is deze factuur bestemd?

Het locatieadres waarop de factuur betrekking heeft staat links onder vermeld.

Ik heb een factuur ontvangen maar ik heb een servicecontract

Conform de contractvoorwaarden zijn er bepaalde zaken die niet in het servicecontract zijn opgenomen, hiervoor ontvangt u in dat geval een factuur. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Supplies als inkt en etiketten
  • Aan slijtage onderhevige onderdelen als borstels en vilt
  • Postregistratie geheugens
  • Accu´s
  • Vervangen onderdelen als gevolg van onjuist gebruik.

Emergency Upload

Voor uw frankeermachine is een maximum laadbedrag door PostNL afgegeven. Dit bedrag mag eens per 7 dagen geladen worden.

Als u binnen 7 dagen meer saldo nodig heeft kunt u extra tegoed aanvragen bij PostNl, dit heet een Emergency Upload. Binnen 1 uur heeft u dan een extra bedrag om te laden.

Vraag via PostNL een Emergency Upload aan.

Extra inbelkosten

Wanneer u uw machine heeft aangeschaft voor 01-01-2010 geldt:

Per jaar kunt u 14 keer gratis inbellen, vanaf de 15e keer worden inbelkosten per inbelactie berekend. Een inbelactie heeft u nodig bij een verplichte inbelperiode (13 keer per jaar) en bij het opwaarderen van frankeertegoed.

Laad tijdens de verplichte inbelperiode een bedrag wat voor 4 weken voldoende is.

Is uw maximum laadbedrag momenteel niet voldoende voor 4 weken, neem dan contact op met PostNL om dit te laten aanpassen: (088) 868 68 68

Waarom verplicht inbellen?
PostNL heeft eens per maand de tellerstanden uit uw frankeermachine nodig om een controle uit te voeren. Deze standen worden alleen tijdens de verplichte inbelperiode vastgelegd.

De data zijn door PostNL vooraf vastgesteld, een actueel overzicht met inbeldata vindt u hier.

Aanduidingen H120 / F48/ L48 / P120

Deze aanduidingen hebben betrekking op het servicecontract van uw machine.

H = huurcontract
F en P = koopcontract
L= Leasecontract.

Aanduiding C48 / C24

Op deze machine is een servicecontract afgesloten waarbij afhankelijk van het type machine 1 of 2 onderhoudsbeurten per jaar zijn opgenomen. Bij deze onderhoudsbeurten zijn voorrijkosten en arbeidsloon gedekt.

Eventueel te vervangen onderdelen worden berekend. Tussentijdse bezoeken voor storingen worden in zijn geheel doorbelast, d.w.z. voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen.

Een C-contract volgt wanneer de reguliere looptijd van het contract ten einde is. De afgesproken responstijd blijft gehandhaafd. Door deze aanpassing wordt de contractprijs met 40% verlaagd.

Automatische incasso

Om de prijs van onze huurcontracten zo laag als mogelijk te houden, gaat betaling van de huurtermijnen per kwartaal via automatische incasso. Indien u wilt afzien van automatische incasso kunt u een e-mail sturen aan boa@fp-ruys.nl.

Extra administratiekosten bedragen in dit geval € 2,50 / maand (excl. btw) Heeft u al een automatische incasso voor de huur van uw frankeermachine, maar wilt u dat ook alle andere facturen van FP-Ruys automatisch geïncasseerd worden? Stuur dan uw verzoek per e-mail aan boa@fp-ruys.nl

Toeslag voor het niet afgeven van een automatische incasso

Door uw organisatie is een verzoek bij ons ingediend om af te zien van automatische incasso. Om de prijs van onze huurcontracten zo laag als mogelijk te houden, gaat de betaling van de huurtermijnen standaard per kwartaal via automatische incasso.

De toeslag wordt berekend vanwege de extra administratieve handelingen die het boeken van de betaling met zich meebrengt. Wilt u toch liever per automatische incasso betalen? Stuur dan uw verzoek per e-mail aan boa@fp-ruys.nl

Toeslag ..uur responsetijd

Vanuit uw organisatie is een verzoek gekomen om af te wijken van de standaard responstijd. De extra kosten die dit met zich meebrengt staan hier vermeld.

Toeslag verlenging max. looptijd service overeenkomst

De duur van de standaard contractperiode is verstreken. Om gebruik te kunnen blijven maken van de machine en service wordt deze toeslag in rekening gebracht.

Wijziging posttarieven voor frankeermachine

Inhoudelijke vragen over wijzigingen van posttarieven voor frankeermachines vindt u in de rubriek “Vragen over tarieven of tariefswijzigingen” op de eigen servicepagina’s van onze frankeermachines. 

Weet u niet welke machine u heeft? U vindt een overzicht van onze machines op de pagina Welke frankeermachine heb ik?

De prijs van een tariefupdate hangt in veel gevallen af van de, bij aanschaf van de machine, door uw organisatie gekozen serviceovereenkomst. Heeft u bezwaar tegen een ontvangen factuur over een tariefupdate?

Laat u dan door onze medewerkers informeren over eventuele mogelijkheden van een contractaanpassing.

Verzend- & administratiekosten
Bij bestellingen van supplies (inkt en etiketten) tot € 200,- hanteert FP Ruys € 8,- verzend- en administratiekosten, bij bestellingen van supplies boven een orderbedrag van € 200,- betalen wij de verzendkosten.

Bij overige zendingen gelden de PostNL tarieven op basis van formaat en gewicht.

Betalingstermijn

Conform de contractvoorwaarden hanteert FP Ruys een betalingstermijn van 15 dagen. Uitzonderingen zijn hierop niet mogelijk.

Betalingskorting

FP Ruys kent geen regeling voor betalingskortingen in welke vorm dan ook.


Tarievencard laden

Op de volgende wijze kunt u een tarievencard laden in uw machine:

  • Selecteer MENU en bevestig met de E-toets.
  • Selecteer CONFIGURATIE en bevestig met de E-Toets.
  • Selecteer LADEN VAN KAART en bevestig met de E-Toets.
  • BELANGRIJK! Selecteer PORTOTABEL en bevestig met de E-Toets.
  • Bevestig controlevraag nogmaals met E-Toets

De tarievenstructuur zal nu geladen worden in uw machine.
Of bekijk de instructievideo hieronder.

Service en veelgestelde vragen voor Mymail Frankeermachine
Mailcredit voor frankeermachine Mymail

Mailcredit voor Mymail

Met MailCredit koppelt u uw frankeermachine eenvoudig aan uw computer, zodat u via het internet verbinding kunt maken met het TeleDataCenter voor het binnenhalen / opwaarderen van frankeertegoed.

U kunt een installatiekit voor Mailcredit bestellen via onze serviceafdeling, telefoon 0900 370 78 97.

Meer informatie vindt u op de pagina Mailcredit.

frankeerstempel mymail

Bestel eenvoudig uw frankeerstempels

Met een reclamestempel geeft u extra communicatiekracht aan uw post. Kies uit onze voorgeselecteerde stempels of upload uw eigen ontwerp en druk voortaan uw bedrijfslogo, slogan of bijvoorbeeld internetadres direct mee op de envelop.

Stempeldesigner Mymail

Service en veelgestelde vragen voor Mymail Frankeermachine
Inkt Mymail frankeermachine Rood

Inkt en etiketten

U kunt via onze webshop inkt en etiketten bestellen voor uw Mymail.

Wijzigingen doorgeven

Verhuizing? Nieuwe bedrijfsnaam, bankrekeningnummer of Kamer van Koophandelnummer? Geef uw wijzigingen door via onze speciale pagina Wijziging(en) doorgeven.

Service en veelgestelde vragen voor Mymail Frankeermachine
Mymail frankeermachine

Contact met FP-Ruys

Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur. Telefoon (088) 789 72 22.

bel mij terug fp-ruysBel mij terug
stuur een bericht naar fp-ruysStuur een bericht
storing-24Storing melden