Administratieve vragen


Heeft u een frankeermachine of couverteermachine van FP-Ruys? En heeft u vragen over administratieve zaken? Op deze pagina vindt u de meeste gestelde vragen en antwoorden. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met ons. Wij helpen u graag!

Vragen over facturen

Voor welke vestiging is deze factuur bestemd?
Ik heb een factuur ontvangen maar ik heb een servicecontract
Aanduidingen H120 / F48/ L48 / P120
Aanduiding C48 / C24
Wijziging posttarieven voor frankeermachine
Verzend- & administratiekosten

Betalingen en toeslagen

Automatische incasso
Toeslag voor het niet afgeven van een automatische incasso
Toeslag ..uur responsetijd
Toeslag verlenging max. looptijd service overeenkomst
Betalingstermijn
Betalingskorting
administratieve vragen - vragen over facturen - vragen over tarieven - vragen over wijzigingen

Inbellen

Emergency Upload
Extra inbelkosten
Data inbellen frankeermachine 2016

Wijzigingen

Verhuizing doorgeven
Naamswijziging melden
Doorstart na faillissement bij gebruik van frankeermachine

Wijzigingen doorgeven

Verhuizing? Nieuwe bedrijfsnaam, bankrekeningnummer of Kamer van Koophandelnummer? Geef uw wijzigingen door via onze speciale pagina Wijziging(en) doorgeven.

Andere (aan)vragen

administratieve vragen - vragen over facturen - vragen over tarieven - vragen over wijzigingen

Contact met FP-Ruys

Onze medewerkers zijn telefonische bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur. Telefoon 0900 - 370 78 97(35 ct/min).

bel mij terug fp-ruysBel mij terug
stuur een bericht naar fp-ruysStuur een bericht
storing-24Storing melden