Beoordelingen FP-Ruys via Klantenvertellen


FP-Ruys vindt tevreden klanten belangrijk en maakt daarom gebruik van het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.

285 BEOORDELINGEN

Robert uit Tilburg

9,9

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
Ik geef niet snel een 10, maar de hulp die ik heb ervaren (zowel telefonisch als per e-mail) was prima. Ook de levering van de frankeermachine verliep supersnel.

Aanbeveling: ja

W uit Bunschoten

9,0

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
Heel Vriendelijk en kundig geholpen

Aanbeveling: ja

Arlette uit Nuth

7,4

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
De advisering tijdens de offerte periode was goed. Jammer dat de klantenservice het laat afweten.
toen ik vandaag belde om een leverdatum uit te vragen werd een verzoek doorgezet naar een collega, begrijpelijk wel jammer dat er geen termijn aan gehangen kon worden wanneer ik een terugkoppeling kon verwachten.
Helemaal aangezien wij moesten weten of we nog losse postzegels moesten halen.

Aanbeveling: ja

M.J.C.H. uit Eindhoven

10,0

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
Gewoon goed geregeld. Wel ben ik benieuwd naar de afwikkeling van het resterende tegoed op de oude frankeermachine(ook van FP Ruys) en of resterende supplies zoals inktcassettes worden teruggenomen.

Aanbeveling: ja

Hans uit Borne

9,1

Ervaring met:
Couverteermachine

Ervaring:
Heel positief, maar één kanttekening.
Dat ik na aanschaf van de machine een mail ontvang met kennelijk een factuur voor de installatie en uitleg, klopt dit wel? Graag hoor ik uw een reactie.

Aanbeveling: ja

Eduard uit Hoofddorp

10,0

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
Offerte kwam naar een uur dat ik gebeld had binnen
de beslissing van het Management voor aankoop heeft
lang geduurd . Uitvoering van de levering Uitmuntend.
Al met al plezierig zaken doen

Aanbeveling: ja

Frank uit Lienden

8,0

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
De machine is vlot geleverd maar nog niet in gebruik genomen door afwezigheid van collega's. Er wordt snel gereageerd op vragen. Bij de facturering worden "zaken" gepresenteerd die niet afgesproken zijn. Het gaat hier om de betaaltermijn van 14 dagen terwijl een maand is overeengekomen en het doorvoeren van een indexering van 2,5% per 01-01-2019 terwijl het contract pas per 01-01-2019 ingaat. Deze twee laatste punten en de informatieverschaffing over de inkt kunnen (moeten) beter om jullie beoordeling nog beter te laten uitvallen.

Aanbeveling: ja

Melanie uit Haarlem

9,0

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
Wij zijn tevreden met het contact dat wij hebben gehad, de snelle levering en de frankeermachine.

Aanbeveling: ja

Cock uit Haarlem

9,0

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
nvt

Aanbeveling: ja

petra uit heerewaarden

8,4

Ervaring met:
Frankeermachine

Ervaring:
Wij zijn prettig en snel geholpen.

Aanbeveling: ja